Powered By Blogger

header


Home Info Video E-novel Cerpen Puisi&Ayat Cinta Contacts

My FB

Thursday 9 May 2013

MISS POISON IVY - EXCLUSIVE




Tanpa sebarang kata dan tanpa sepatah ucapan pun yang keluar dari ulas bibirnya, Trissha Dannia terus meluru masuk ke dalam kamarnya lalu menghempas kuat tubuh ke atas katil bertilam empuk jenama Dreamland.

Sungguh, Aamir Qalif memang sengaja hendak menyakitkan hatinya yang sudah sememangnya terluka itu.

Bagaikan lelaki itu tidak tahu bahawa Trissha sangat mencintainya sepenuh hati, walaupun dia nampak bagaimana sayangnya gadis itu kepada dia.

"Kenapa you buat i macam ni Aamir Qalif, kenapa you sanggup nak lukakan hati dan perasaan i sedangkan you had already know that i'm deadly in love with you.."

Serasa bagaikan tidak puas bagi Trissha apabila tidak dapat bersemuka terus dengan lelaki itu tadi untuk mendapatkan jawapan kepada perlakuan mesranya bersama gadis yang entah dari mana datangnya.

"Just wait and see, since you have done such a thing to me..then i'll not just letting you go without doing something that you will regret and will last longer."

Bermula dari situ, dari titik dimana hatinya yang suci dilukai oleh seorang lelaki yang bernama Aamir Qalif, gadis jelita dan bijaksana ini bertukar menjadi Miss Poison Ivy yang sangat merbahaya buat kaum Adam.


MISS POISON IVY
part exclusive...

No comments:

Post a Comment