Powered By Blogger

header


Home Info Video E-novel Cerpen Puisi&Ayat Cinta Contacts

My FB

Thursday 30 May 2013

CINTA TERINDAH - BAB 7






                        Bab 7


            "Hei..you ni Yana kan,Tengku Natasha Aryana Tengku Adzhar,lama tak jumpa..you sihat?Ingat lagi tak kat I,eh yang lain apa khabar eh? Lama tak dengar cerita pasal dorang."

            Sape mamat ni erk,rasa macam kenal je. "Yes I am,and you...do we know each other before this,sorry laa sebab dah lama tak jumpa kawan lama..."

            "Urm...you Amir kan,hei mama ngan papa ada jugak tanya pasal you...Mana you menghilang haa selama ni,penat tau cari you...." "You cari I,ohh thank's dear....that's why I love you so really much..."

            "Eh,Zack ngan Aliff apa cerita? Takkan you all dah separate kut,mustahil la.Lupa pulak,meet my fience Tengku Iskandar Alfi Tengku Idris.Isz,this is Amir Adrian Dato' Dzulkifli,ex-classmate Tasha masa sekolah menengah dulu."

            "Nice to meet you,Amir.." "Nice to meet you to,Tengku Iskandar.."Eih,mana Elena ni?Kata nak jumpa kat sini. "Erm..abang borak la ngan Amir dulu,I wanna call someone."

            Dengan keadaan separuh berbisik,aku menyuruh Isz mempelawa Amir dinner dengan kami.

            "Amir,would you've a dinner with us? Hope you'll and just call me Isz. Tak perlu la formal sangat sampai panggil nama penuh saya,come."

            "Hey Elena,where've you been? Remember,we've promise to meet at Shangri La Hotel now." "I'm on my wayI ingat la,ni dah nak sampai..just few minutes more." At last..

            "Hei,I ada kejutan untuk you.Cepat sikit,I tunggu kat dalam." "Setiap kali kita jumpa je you mesti ada surprise untuk I,sabar la...I ada kat car park ni,jap g I masuk..."

            Macam tu la keadaannya,setiap kali jumpa mesti berborak sakan.Tau tak,sebenarnya ada sesuatu yang lebih mengejutkan lagi.Zack ngan Aliff muncul secara tetiba and someone yang aku memang kenal "Aleeza.."

            "Hai,are you Aleeza Arliyana Arieza Dato' Mansur..? Right..." Hemm,nampakny kawan aku ni dah tak ingat kat aku dah kut.

            "Ya,and you must be Tengku Natasha Aryana Tengku Khairul Adzhar,right." Ingatkan dah tak ingat kat aku dah,rupanya ingat lagi dia kat aku.

            "Hei,lama tak jumpa. Kau buat apa sekarang ni? Kau tau tak,aku ingat kat kau ni pun sebab stail rambut kau yang tak pernah berubah.Masih dengan stail blond hair."

            "Yea la tu.Eh,jom la dinner sekali.Ada someone yang dah lama nak jumpa dengan you,jom la.Ish,siapa mamat tu? Dari tadi lambai kat you,husband you ke?"

            Dari tadi aku perasan yang mamat tu asyik melambai ke arah kitorang. "Eh,jom la dinner sekali.You ajak la mamat tu sekali,boleh kenalkan kat kita orang nanti.Ala jom la,panggil je mamat tu..I pun nak kenal gak."

No comments:

Post a Comment