Powered By Blogger

header


Home Info Video E-novel Cerpen Puisi&Ayat Cinta Contacts

My FB

Wednesday 29 May 2013

CINTA TERINDAH - BAB 4





                                                                    Bab 4

              Pinn...pinnn.... ”Macam posmen je tu, Adik pergi tengok kejap erk mama, papa...”

             “Tengku Natasha Aryana...” ”Saya....” ”Surat untuk cik,tolong tandatangan dekat sini cik....” ”Ok, terima kasih...”

             Surat aku, papa, Angah, aku, Along, bil dari TM, mama, aku...eh, berapa banyak surat untuk aku ni...??

              “Eh Adik,banyak surat tu dik...dari secrets admire  ke...??” ”Ye laa Angah,ni surat papa,yang ni Angah punya,Along...tak nak ke surat Along ni..??”

              “Ma,surat mama adik letak kat atas meja telefon...papa,bil semua adik letak sekali kat sini ye...”

              “Yang selebihnya tu surat siapa dik...??” ”Surat adik...semua ni dari university, Georgetown University, Universitas Gadjahmada and University of Cambridge....”

             “Adik dah pilih ke nak masuk university mana dik...?? Angah harap adik buat pilihan yang terbaik,semua ni untuk masa depan adik sendiri...”

             “Ok Angah...apa pun adik harap Angah akan sentiasa doakan kejayaan adik tak kira dekat mana pun adik sambung belajar ok...”




             Wahh,masa untuk berparti...Partying or up to something like having prom for ex-students like us...

             “Camp rock...hahahahaaa...hai babes,I ingat nak buat prom or a small party for our last day here as a students...You rasa ok tak,kalau ramai yang rasa ok nanti you comform ngan I ok...”

              “Oitt...huh,kus semangat I tau tak...well,that’s a good idea of your’s...kalau macam tu nanti I try comform dengan yang lain,bila dah comform nanti I inform ok...”


20 Disember 2009

              “Hei guys,dah lama tunggu ke..?? Can we start the party now...?? Camon, let’s the party begin’s...let’s rockin’ guys...” ”Jom kita kasi gegar..”

              “Bro, music please...music  yang gempaq erk bro,biar kasi gegar ini ballroom....let’s rockin’ gurlz,guys...

            “Hai dear,wanna dance with me....??””Sure,why not....let’s party guyz...

            Lagu dah gempak gegila,dorang semua pun dah enjoy the party.... (Tapi diingatkan ye,parti ni bukanlah parti bebas atau parti liar yang diadakan di pub  atau mana-mana kelab malam...ni hanya parti biasa yang diadakan di dewan hotel...)

             “Hei...just what are you trying to do hah...?? Ingat sikit,aku bukan perempuan murahan yang senang untuk dibuat sesuka hati kau....”

              “Terpulang pada aku untuk buat apa saja pada kau,dan kau sekarang ada dalam dakapan aku...kau milik aku malam ni, faham....”

             “Lepaskan aku,aku kata lepaskan aku jantan tak guna...lepaskan aku...” ”Khai...Khai,lepaskan Yana...aku kata lepaskan Yana,Khai...lepaskan dia sekarang...”

              “Mir,tolong aku Amir...” ”Lepaskan Yana,Khai...lepaskan dia atau,.....” ”Atau apa...atau,kau nak tumbuk aku...tumbuk laa,kau ingat aku takut dengan kau hahh...”

             “Sekali lagi je aku ingatkan kau Khai,lepaskan Yana sekarang sebelum aku buat sesuatu yang kau sendiri pun tak dapat nak jangka...”

              “Huh,hahahahahaa...hei,aku tak takut langsung laa dengan kau...macam laa kau tu kuat sangat,nak fight  dengan aku konon...”

              “Bro,aku nak kau jaga minah ni kejap...pastikan yang minah ni tak terlepas dari kau,faham...kalau tak,nahas kau...” ”Beres bos...tenang je,kita orang jaga awek bos ni elok-elok...”

             “Lepaskan aku...aku kata lepaskan aku,penyangak...” ”Hei,diam laa....kau ni bising betul laa perempuan....”

             “Jahanam kau,ambik ni....Hiargghhh..amacam,sedap tak penangan dari aku...??” ”Arrgggghhhh...fuhh,sakit gila siot...aku ingatkan lembik je tadi,tapi boleh bawak maut ni...”

            “Kau...tak guna,aku benci kau..aku benci..aku benci...aku benci...aku benci kau,kau tau tak babun...orang gilerr,aku benci kauuuuuu....”

            “Diam laaa...” ’Panggg...’ ”Arrgghhh...***********...”

              ‘Hahh...Ya Allah,apa yang aku dah buat pada Yana ni Ya Allah...bodoh betul aku ni,bertindak tak guna akal langsung....’

              “Hoiii...yang kau main kasar dengan Yana tu buat apa,kalau kau tak puas hati kau belasah je aku...tapi bukan Yana....”

             “Hoiii sengal,kau ni apa pasal hah...yang kau nak protect  Yana sangat tu kenapa,dia tu awek kau ke...?? Tunang kau ke yang kau nak jaga sangat pasal dia...??”

              “Ooiii jantan tak guna,apa yang kau dah buat pada adik aku hah...?? Baik kau cakap cepat,tidak karang ada jugak kepala yang masuk dalam longkang...”

              “Adik...Adik...adik bangun dik,bangun dik...ahh...” Terkejut beruk laa Abang Haiqal kesayangan aku ni bila ternampak darah di tepi bibir dan dahi aku...

             “Kau ni memang setanlah,aku pun tak pernah lagi nak naik tangan pada adik kesayangan aku ni...apatah lagi parents kita orang,kau memang sengaja nak cari nahas dengan aku...”

               “Ada aku kisah,kau pernah naik tangan pada dia ke tak...lagipun,siapa yang suruh dia buat aku rimas kepala otak....”

                Last but not least,there is still have a secret that nobody knows about it unless my family and Amir’s family...Rahsia mengenai hubungan antara aku dengan Amir Adrian,ahahahahaaa...ingatkan nak biarkan je,macam lirik lagu ‘Biarlah Rahsia’...

              “Kau tau kenapa Amir beria-ia sangat nak jaga Yana malam ni,waktu kau orang semua enjoy the party  dengan dia...sebabnya....”

              “Abang Haiqal,there’s no need to tell him about it....Amir tak kisah apa pun yang dia nak cakap atau fikir pasal Amir,yang Amir kisahkan sekarang pasal Yana...better we take her to the hospital right now...

              “Tak Mir,mamat tak guna ni kena tau hal yang sebenarnya pasal hubungan kau ngan Yana...kau abang angkat Yana (abang susuan je sebenarnya),jadi wajarlah kalau kau care  pasal Yana selama aku tak ada dekat sini....”

             “Kau ingat sini eh,aku tak nak kau sakiti adik kesayangan aku walau sekali pun lagi...Dan aku cakap awal-awal,lebih baik aku lepaskan semua rasa sakit hati aku pada kau sekarang daripada aku berdendam dengan kau...”

             “Qal,sudah laa tu...lebih baik kita bawak Yana pergi hospital sekarang,Mir takut jadi apa-apa pada Yana nanti.....”

             “Her head is bleeding and kept bleeding,I’m afraid if it become much worse if we’re late to take her to the hospital....”


No comments:

Post a Comment