Powered By Blogger

header


Home Info Video E-novel Cerpen Puisi&Ayat Cinta Contacts

My FB

Sunday 2 June 2013

CINTA TERINDAH - SINOPSIS





            Tengku Natasha Aryana: Isz,mencintaimu merupakan sebuah kenangan yang terindah buat diriku. Namun kau yang menghancurkan segalanya yang kita bina bersama di saat hari bahagia hampir tiba.

       Syeikh Muhammad Khairil Idzuan: Yana,sesungguhnya aku terlalu menyesal dengan setiap perbuatanku terhadapmu di masa lalu kita. Sungguh aku terpaksa melakukan sesuatu yang tak ingin aku lakukan agar aku bisa menebus segala kesalahan terhadapmu.

            Tengku Iskandar Alfi: Natasha,melepaskanmu merupakan satu hal paling bodoh yang pernah aku lakukan dalam hidupku. Namun apakan daya,terlajak perahu boleh diundur,terlajak kata buruk padahnya.

Adakah bahagia menemui Tengku Natasha Aryana setelah pertunangannya dengan Tengku Iskandar Alfi diputuskan??

Dan,adakah Syeikh  Muhammad  Khairil Idzuan itu yang tercipta untuknya,yang mampu membawa sinar bahagia dalam hatinya..CINTA TERINDAHnya...



No comments:

Post a Comment