Powered By Blogger

header


Home Info Video E-novel Cerpen Puisi&Ayat Cinta Contacts

My FB

Monday 9 September 2013

SKV Teaser's








            Handphone yang berdering nyaring membuatkan tumpuannya dalam pemanduan sedikit terganggu..

            “Hello Hannah, where are you..?? They were all here waiting for you, we were just waiting for you to arrived here as soon as possible. Hope you will give me a call later dear...”

            “Hello...I’m on my way there, don’t worry so much…I’ll be there in a few minutes…ye nek..”

            Tiba-tiba sahaja Adrianna merasa seperti ada sesuatu yang tidak kena dengan laluan yang diambilnya tadi, seperti ada sesuatu yang sedang mengekori dan memerhatikannya..

            “Nenek ni pun kenapa laa kalut sangat, aku tengah sibuk dengan kerja dekat office tu boleh pulak dia suruh aku balik rumah dia…benda apa laa yang penting sangat tu sampai tak boleh nak tunggu esok lusa..”

            Dalam asyik membebel seorang diri, Adrianna tidak sedar akan kehadiran seorang lelaki yang tiba-tiba muncul di tengah jalan yang sedang dilaluinya. Dan apabila hampir tertabrak, barulah dia sedar akan kemunculan jejaka misteri itu secara tiba-tiba.

            Aisy Alma’ Basil, lelaki misteri yang muncul secara tiba-tiba di hadapan kereta Adrianna..bayangkan, keturunan vampire dan werewolf  berdua-duaan dalam kereta yang sama..

            “Scrrreeeeeeettt….” “What a fuck, apasal mamat ni tetiba muncul kat tengah jalan tengah-tengah malam buta macam ni..nak bunuh diri ke pun..”

            “Excuse me, encik..boleh ke tepi tak, awak menghalang jalan saya. Hello, i’m talking to you not to a brick or what so ever..”



No comments:

Post a Comment